resimlerde alt="" kullanın ve linklerdeki "&" karakterini direk bu şekil vermeyin "&" olarak verin yüzlerce hata bunlardan dolayı oluyor. Bu şekilde bir çok hatayı ayıtlamış olursunuz. Fakat anlam veremediğim birçok hata veriyor. Bunlara açıklık getirebilen arkadaşlar olursa güzel olur.