fatura kesemediğim için fatura vermiyorum veya almıyorum. Bu yuzden belge yok malesef. Aama alcak kısı Gıttı Gıdıyor Hesap ozetlerınden bakabılır zaten
Sımdılık bu resım bırsey ıfade eder mı bılmıyorum ama bu var...
Aylık 50 Ytl Cıvarıda Ringofondan gelıyor.. Ringofonuda Gösterirdim ama ödeme sayfasında görünmüyor nedense.