valla 12 dk da felan her actıgım konuyu ortalama yapıyor sana sunları söylüyeyim benim kendi yaptıklarım arkadasım.
Wp+seo+etiket başka birşey yapmadım direk guncelliyor .ama sunuda unutmamak lazım onceden vb kullanıyordum geçiş yaptım mutluyum huzurluyum... Başka bir püf noktası oldugunu sanmıyorum