Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
keşke büyük ticari firmalar yerine, bu forumdan, içimizden birileri bi dc açsa..
maliyet felan sorun olmamalı bence, o kadar hostcu var, ortaklaşa bi oluşum olsa, birlikte bi dc açsalar, tr nin en büyüklerini 3 ay içinde sallarlar bence
mesela, kendi açımdan bakarsak, "ni-osman" markası "nitel" markasından daha güven verici geliyor bana