Vega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mrmanson doğum günüymüş bugün arkadaşlar kutluyoruz kendisinin doğum gününü nice yıllara (betül'üyle birlikte)
doğum günün kutlu olsun manson
ama banlı sanırım ( neden banlandı acaba )