dogrudur.ben kendimi nette bildim bileli varlar.yaklasık 99 yılına tekabul eder.ve iyi bi firmadır. kullanma fırsatım olmustu serverlarıda cok hızlıdır. prensiblerine baglı bi firmadır.attıgım zip dosyalarını aksamına kalmadan silmislerdi.