bu site ne böyle okadar para veriyorlar adam akıllı bi siteleri bile yok

anlamadığım bişi var bu forumda!... özellikle R10.net'de

ya arkadaşlar biri bişi paylaştığında veya o site hakkında iyi bişiler bildiğinde veya bişiler hakkında bişileri iyi bildiklerinde neden birileri cıkıp ordan ya burası seninmi ya nerden biliyorsun öle oldunu böle olduğunu. veya öyle değil böyledir. diye neden yorum yapıyorsunuz veya yapıyorlar anlamadım.

arkadaşım burda insan gelip bişi paylaşmış iyi veya kötü neden gelip o kişiyi hemen ya bukadar iyi biliyorsun yoksa seninmi burası doğru söyle neden doğru söylese veya yalan söylese ödülmü vereceksin ona veya yalan konuştu diye dövecekmisin veya onun olsa ne olsak? işine gelirse yaparsın bişiler işine gelmezse yürüp gidersin veya güzel paylaşım teşekkür ederim der işine bakarsın.

yani demek istediğim insanları bilir bilmez veya dinleyip dinlemeden ve veya konuyu okuyp okumadna nedne yargılıyorlar aklım bi türlü ermiyor ödülmü veriyorlar ne