engelle engelle 200 site oldu daha ekleyemiyoz..
Evet ya benim henüz 200 olmadı ama olunca ne halt yiyecez acaba...
Varmı böyle şey ya, bizim adsense de ki reklama bak:
Bedavaa kontor yukleeee
birde yabancılarınkine bak. Yani bu bedava kontor olayını çıkaranı bir bulsam belgrad ormanında ..... cem.