Hayır Paray ıhtıyacım yok sadece gerçekten bazen sıkılıyprum tek admin olduğum ıcın. 2. birinide almak ıstemıyorum...

500 ytl yede vermem tabıkı. Geççen satısa çıkardığımda 1.150 ytl gelmıstı en son. Bu sefer ne kadar gelecek bılmıyorum ama vermeye kararlıyım...

Minimum 200 ytl