Ya üye olan belki olur da direk olmaz bence önce beleş üye olur (varsa tabi, bakmadım) bir süre sonra ücretliye geçer. Biz bir şey kazanamayız sanırım. İyi bir taktik olabilir. Adam hem adwords ile hit çekiyor. Hem tıka ödeme yapmamış oluyor hem de dolaylı yollardan... Anlayın işte.