Merhabalar,

Bende Netİnternet müşterisiyim. Ama bence bu kadar üzerlerine gitmemek gerekiyor. Sizdeki sorun bendede var, müşteriler zaman istiyor fakat veremiyoruz zaman. Zaten şu anda bizim işlerle uğraşıyorlar. Müşterilerede taşıma işlemleri uzun sürebilir tam olarak belirli bir zaman yok ama en geç sabaha karşı açılacak demekten başka çaremiz yok bizim. Müşterilerde sağolsun anlayışla karşılıyorlar. Kendi sitemi başka hostta barındırıp hizmete açmamı istediler fakat bazı amatör müşteriler için bu yanlış anlaşılma yapıyor o yüzden tüm sitelerimiz kapalı şu anda. Umarım başarılı bi şekilde bu işin altından kalkarlar da rahatlarlar...