Konu
eXtreme ' den Hesap Alma :)
11-05-2008, 19:12:23
#17
BEYZADE
Hakkari, Mardin taraflarında oturuyor olsaydım, sınırı geçerdim vadilerden Irak' ta hesap açar, tekrar aynı yönden Türkiye' ye dönerdim.