Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Konuyu açan kişi Yurt dışı mı istiyor yazmış? Neden hemen laf sokma yarışına giriyorsunuz ki? İnsanlara bu kadar mı saygılısınız?
Kaldı ki ben teklif mi verdin? Bilgilendirdim. Bunun nesine gocundunuz??