maillerin okunma zamanı hafta içi hafta sonu diye bi ayrım olmaz.gece yarısı bile okurlar.mutlaka okurlar ama cevap verirler vermezler orasına bişey diyemiyorum genelde çoğu mail lere cevap verilir.