Konu
VİTAL Teknoloji DC açılmış
11-05-2008, 12:28:26
#3
TeXaS
gidip gezme fırsatım olmuştu çok güzel bir yer olmuş ofisleri eskisine göre daha güzel ve daha çok çalışanları var.. hayırlı olsun