Arkadaşlar bugün sitelerine girdiğimde resmen olarak açıldığı öğrendim. Geçmişte DGN, elektrik vb. sebeblerden dolayı sorunlar yaşayan firmanın inş. gelecek için ülkemize daha yararlı olacağı düşüncesindeyim.
Alıntı
VİTAL Teknoloji Telekomünikasyon Bilgisayar Hizmetleri ve San. Tic. Ltd. Şti. 9 Mayıs Cuma günü saat 18:30 da Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa BOZBEY 'in açılış kokteyline gelen konuklara yaptığı konuşmanın ardından Görükle Belediye Başkanı Mustafa BİLTEKİN ile birlikte açılış kurdelasını kesmesi ile resmi olarak açılışını tamamladı. Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa BOZBEY böyle bir işletmenin Bursa'ya çok yararlı olacağını düşündüğünü belirterek VİTAL Teknolojinin kurucuları olarak bu altyapıya imza atan Sinan SUNANER ve Sinem SUNANER kardeşlere teşekkür ettiklerini dile getirdi.
[media]http://www.************/images/acilis/1.jpg[/media]

Datacenter Resimleri


[media]http://www.************/images/camera/resimler/res1b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res2b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res3b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res4b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res5b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res6b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res7b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res8b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res9b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res10b.jpg[/media]
[media]http://www.************/images/camera/resimler/res11b.jpg[/media]

Ayrıntılı bilgi için: www.************