Konu
Video eklentisi kullananlar ve podpress kullanan var mı?
11-05-2008, 09:10:31
#3
anarschi
anarchy diye bir eklenti vardı galiba.Onda player filan da yapabiliyodun..Onu bir dene istersen...Ayrıca 2.5 sürümünde panelde var..