Nixcon 'un kapanması, R10 'a yaradı.
Sayfalar dolusu mesaj, chat yapar gibi yazılıyor, 1-2 haftadan yazılan mesaj 2 günde yazıldı sanırım.
Konu yoldan çıktı, girdi, bir daha çıktı ama hala konuya bakıp, kilitleyen yok.
Biraz daha şişsin mesaj sayısı sonra
cookie süresini de biraz düşürürsek ve insanlara gerçek değerler sunarsak iyi olur, çünkü burda gözüken adamlar yok, mesaj atıyoruz, bekle Allah bekle. Meğer adam forumdan çıkalı çoook olmuş.