ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/dedicated-co-loca...imsiz-hat.html
Şurada söylediginiz gibimi abi o zaman sizde 10mbit paylaşımsız hattı 380 liraya vermişsiniz hemide sunucu dahil TR fiyatı
550$ verip 10mbit hatta nasıl kurtaracak bundan sonra düşündürüyor insanı..
NİXCON zamanında verdiğim fiyattı vede normaldi ve PAYLAŞIMSIZ 3200 GB Bandwith yani 10 Mbit

ruby hatta sana şöyle bir açıklama yapayım sen biraz geç algılayabilirsin diye detay veriyorum...
Nixconda 10 mbit hat alışımız 180 + kdv idi yani 212 YTL sadece hat ücreti bunu tüm NİXCON müşterileri biliyor müşteri olmayanlarda biliyor. Makina maliyeti vede kendi kazancımız ile bu fiyat 212 YTL değilde 380 YTL oluyor ve 10 Mbit ( 3200 GB Bandwith ) kullanabiliyorsun. Ama sana test veremicem çünkü NİXCON çöktü yani kapandı artık gerisini sen düşün...