Konu
Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
11-05-2008, 02:46:00
#253
KamiLOwen
boşverin abi rubby nin mesajlarını arayın herkesi eleştiriyo...
geçç
konuya bak nerelere gelmiş. şuraya bak artık nixconu bile tartışmıyoruz. kötü oldu kapanması