ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala boş boş dedicated satıyorum diyenler var adam xp demiş kaç gb ram destekliyor biliyormusınuz? windows enterprice olması gerekir 8gb ram için.
xp 64bit 8gb ram i destekler enterprice değil enterprise diye yazılır bence boş olan belli