Konu
Bu yerleşim yasal mıdır?
10-05-2008, 15:55:43
#11
Glory
bu kadar karamsar olmamak lazım, o bağlantı var oldugundan beri kullanıyorum gayet rahat ve bir sorun teşkil etmiyor