Konu
Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
10-05-2008, 15:24:37
#71
Soickan
Tamamdır teşekkürler.
Gece yapılırsa bizim içinde rahat olur. Çünkü gündüz yapılmaktadır maçlarımız.
Teşekkürler