benım kullandıgım şirkette kesıntı olugu anda ben dava acacagım .Ben serverımı alırken sordum nereden alıyorsunuz nixcon yarın kapanırsanız ne olur biz kapansakta nixcon kapanmaz.. Aramızda noter tastikli sözleşme var güzel bi tazminat alacagım gibi gelıyor bana

Bunları bılerek yapıyorum daha oncede bır sitetasarımcısından almıstım boyle (donuna kadar aldım) Malesef Turkiyede herkes herşeye atlıyor ozaman bedelinide ödemeyi bilmeli...Nixcon olayı benım başıma gelseydı bu sektörde olsaydım şimdi kapımda ağlıyor olurlardı...