vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz önce yolladım.
demek istediğim okumaları için sıraya girdimi yoksa bu otomatik mail geldiğine göre mail çöpemi gitti?
Çöpe gitmedi, sıraya girdi. Haftasonu atarsan okumazlar diye bir kaide yok. Yine okurlar sadece birkaç gün sonra belki.