Konu
adsense-tr@google'a yolladığım mail gittimi, gitmedimi
10-05-2008, 01:49:31
#5
gnydgn
vezir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biraz önce yolladım.
demek istediğim
okumaları için sıraya girdimi
yoksa
bu otomatik mail geldiğine göre mail çöpemi gitti?
Çöpe gitmedi, sıraya girdi. Haftasonu atarsan okumazlar diye bir kaide yok. Yine okurlar sadece birkaç gün sonra belki.