50 kişilik bi grup kurun ... kisilerin hepsinin siteleri 10k ve üzeri hitlerden olussun.. daha sonra arama icin adsenseyide yerlestirin... her zaman belirlediginiz saatlerde grub toplandıgında parelel olarak grubunuzdaki sitelerde bulunan google aramaya 50 60 kisi yüklenin . baska hesap sahibi bana , ben baska hesap sahibine para kazandırmıs olayım. al gülüm ver gülüm , haliyle arama oldu icinde güzel para vericegi icin .. + olarak hitli siteler oldu icin arama olsada orantılı gözükücegi icin hic bi problemde olmaz .. ama sonucda haram paradır ... reklam verenlerin paralarını haksızca hiybe etmektir

yanıs bisi bence...
Ya beyler anlatamıcam mi hile falan yok! Yeter artık Allah rızası için hile falan yok, yöneticilerden ricam konuyu ya insan kaynakları bölümüne taşısınlar, yada kilitlesinler.Yoksa böyle olmucak.
Ayrıca burası paylaşım yeri falan filan diyenlere bir çift sözüm var.Madem bura paylaşım yeri
1- Neden gold bölümü var?
2- Neden silver bölümü var?
3- Sizce forumun ağababaları en baba taktiklerini burada paylaştı mı?
4- Leet mesela ayda bilmem kaç bin dolar kazanıyor, taktiğini söylüyor mu?Söylemiyor.Peki niye?Çünkü herkes yaparsa kıymeti kalmaz.
Son kez yazıyorum, çok kişinin kullanmama sebebi cahvecinin yetişememesi.Ayrıca hile falan yoktur ortada.