Okadar büyük datacenter kuruyorsunuz, ama 1 resminin çekilmesi bile yasak..
Gerçekten komik.. Ayrıca dünyanın bütün dc ye sahip firmaları 300 resim 10 tanede anlık görüntü veren kamerayla sitelerinde yayın yapıyorlar.. Kusura bakmayın ama burada söylenenler hiç inandırıcı değil..
Bir ayrıntı daha, burası webmaster forumu yani adamların hedef kitlesi.. Bizimle konuşmayacaklarsa buraya yazmayacaklarsa bu işi hiç yapmasınlar.. Ne güzel istanbul, sırtından para kazandığın adamlarla muhattap olmuyorsun.