Ya beyler görmedim ben bizzat ama kafanızda enstanterik şeyler uyduruyosunuz..Şu şurda olursa şu şurda olmalı,hani nerde sunucu resimleri ve benzerinden..

adamlar diyorki
resim çekmek yasakmış sizler hala resim diyorsunuz :S heybet gibi bodyguard lar varmış nasıl çekçekler resim? Sabredin nx 1 hafta içinde koyacakmıs resımlerı siteye..