Artık güven veren yerlerle bağlantı kurmak gerekiyor.

Mesela bizimde nixcon'daydı sunucularımız. Kabinimiz vardı.

Şimdi ise aktarım yapacağız sunuularımızı

Türkiye'de duyulmuş bir HOLDING'e ait bir datacenter'da işlemlerimize devam edeceğiz..

SAYGILARIMIZLA

INFODESTEK internet hizmetleri