şahsi fikirlerimi belirtiyorum.
1- internet işi zevkli ve bağımlılık yaratan, hobiye dönüşen bir iştir. kolay kolay bırakılmaz. nixcon da bırakmamıştır
2- atx kasaların güç tüketimi, rackmount a göre daha hesapsız olduğundan şutlanacaklar listesinde üst sırayı alır
3- atx kasa sayısı arttıkça zaten kelepir fiyata kiralanan hattan geriye sadece hamallık derecesinde kar kalıyordur. şutingen-2
4- nixcon diğer firmalar gibi fiyatı arttırıp müşterinin kalbini kıracağına isim değiştirip kurumsal çalışmayı seçmiş olabilir. bu durumda karını 3 e katlayacağı kesin
5- nixcon gibi bir keriz bi daha bulunmaz. herkese geçmiş olsun.
saygılar
Engin