şahsi fikirlerimi belirtiyorum.

1- internet işi zevkli ve bağımlılık yaratan, hobiye dönüşen bir iştir. kolay kolay bırakılmaz. nixcon da bırakmamıştır

2- atx kasaların güç tüketimi, rackmount a göre daha hesapsız olduğundan şutlanacaklar listesinde üst sırayı alır

3- atx kasa sayısı arttıkça zaten kelepir fiyata kiralanan hattan geriye sadece hamallık derecesinde kar kalıyordur. şutingen-2

4- nixcon diğer firmalar gibi fiyatı arttırıp müşterinin kalbini kıracağına isim değiştirip kurumsal çalışmayı seçmiş olabilir. bu durumda karını 3 e katlayacağı kesin

5- nixcon gibi bir keriz bi daha bulunmaz. herkese geçmiş olsun.

saygılar

Engin