KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğim gibi ben plesk ve linux karşılaştırması yanlış dedikçe ısrar ettiğiniz için öyle oldu.
Neyse uzatmanın anlamı yok tabiki. Yanlış yazmış olabilirsiniz.
Konuyu açan arkadaşın işi görülsün. Bi üstte sorduğum soruları cevaplarsa daha iyi yardımcı olabiliriz
Arkadaş plesk e geçtim değince benim kafa pleske gitti windows yerine plesk yazdım sanırım, yanlış bilgi verdiğimin farkında değildim..

Nese dediğiniz gibi uzatmaya gerek yok, yanlış anlaşılma bildirilmiştir