DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız; şimdi farkettim windows yazacağıma plesk yazmışım ( 23 Saattir ayakta oldugumdan kaynaklanıyo olabilir. ) , hemen msjımı editliyorum.
Ama msjınızı bana karşı tavır alarak değilde dabulyu yanlış biliyor yada yanlış hatırlıyor diyerek arkadaşın sorununa cvp vermeye çalışabilirdiniz .
Dediğim gibi ben plesk ve linux karşılaştırması yanlış dedikçe ısrar ettiğiniz için öyle oldu.

Neyse uzatmanın anlamı yok tabiki. Yanlış yazmış olabilirsiniz.

Konuyu açan arkadaşın işi görülsün. Bi üstte sorduğum soruları cevaplarsa daha iyi yardımcı olabiliriz