slm bacılar
17,30 da içeri girdik
yer mecidiyeköyün merkezinde bi binanın 3.katı
kepenkli bir kapıdan girdik
xrayla tarandık
güvenlik için anahtar tel bozuk para vs güvenliğe verdik
serdar beyin odasına geçtik
yanda bir cam alt kısmı buzlu
camdan bakınca 900 civarı makinayı gördüm
arkası var tabi daha orayı göremedik
serdar beyle gayet güzel 2 saat süren bir sohbetimiz oldu
benim zamanımın büyük kısmı makineleri izlemekle ve şokla geçti
4 katlı raflarda beyaz kasalı makineler vardı
üzerlerinde nixcon logoları olan makineler
yoruldum bi nefes alayım devamını yazıcam
banada inanmıyorsanız artık