Konu
2 ayda pr3 :) Şaka gibi bende inanamıyorum :)
09-05-2008, 12:40:26
#17
Caddeciyiz
forumbilgi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Murat.Blogevi / insanim, insana ait olan hiç bir sey bana yabanci degil
pr8 buda gormek ısteyen vardı galıba mmistanbulculardan buda galıba
ilginc gercekten bisey diyemiyorum..