Konu
N95 Aldım
09-05-2008, 11:56:36
#37
gangan
teşekkürler arkadaşlar telefon güzel gayet biraz kapağı oynuyo o kadar birde ekranı çok çabuk kirleniyo
çalınma şartlarını da birazdan okuyayım internetten