Simdi söyle şuan herkes halinden memnun.. Bizde dahil olmak üzere.. 100 sunucuda konulabilir ve bu sunucular kısa dönemde satılır ama 100 yeni müşteri ile ilgilenemedikten sonra ne hayrı kalır sunucuyu satmanın.. Şuan dönen bir çark varken çomak sokmamak adına ilgilenebileceğimiz sayıda sunucu alımı yapıyoruz. Bu sayede müşterimizde memnun kalıyor bizde.. Topu topu 5 kişiyiz ( sunucular ile ilgilenecek ) dışarıdan bakıldığında Netinternet de 100 lerce kişi var gibi görünüyor farkındayım sadece ilgilenebileceğimiz kadar müşteriyi almak istiyoruz.. Her şey para değildir yoksa 100 sunucu koyarız daha çok kazanç elde ederiz ama 100 yeni müşteri yüzünden diğer müşterilerimize ilgimiz azalır böylelikle mevcut müşterilerimizden de olma tehlikesi ile karşı karşıya kalırız. Sonuçta her şey para değil ama bu iş de para için yapılıyor bizim mantığımızda az olsun temiz olsun 8) Kaldı ki zaten şuan birçok türk datacenterden fazla sunucumuz mevcut.