Konu
HostCin ( Ofisimiz Yandı )
08-05-2008, 23:12:01
#39
Duygusal
çok kötü bir olay ya onca emeğin yanıp kül olması
geçmiş olsun umarım kısa bir süre içerisinde daha güçlü olursunuz.