yok kardeş latin1'dede denedim olmadı .. ya arkadaşlar gerçekten benim için çok önemli nasıl yapıcaz bir fikri olan var mı ?



bir ayrıntı : arkadaşlar ben şimdi .sql olarak kaydettiğim veritabanına baktım ordada : FuLL ALbüm yazıyor bunla bir alakası olabilir mi acaba bundan mı yapıyor ?