maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lan man ne ayak ?

kime yalvarmışın banada yalvardın

* bi kaç js kodu için yalvardın

* sitemle popup değişimi için yalvardın olmadı banner diye yalvardın olmadı text diye yalvardın olmadı

* beni niye msn den engelledin diye ağladın

bunları unutmadan konuş çocuk...

lan man ayağınıda geç...
Eline Sağlık Kardeş Güzel Dedin ..