Turkce yazmada ne yazarsan yaz
onlar zaten eski üyelerin türk olduğunu biliyorlar bilerek kapatmıyorlar. nedeni ise etik gereği önceden edinilmiş hak olduğu için.
eski hesapları düzgün kullandığınız sürece adamlara ben türküm sitemde türk sitesi diye mesaj atsanız da kapatmazlar çünkü etiğe uygun değil
sen o kodun kullanım hakkını eski kurallara göre edinmişsin zaten