BLaCK_and_WHiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nihat Beşiktaş'ta nasıl bu kadar iyi değildi anlamak güç
iyiydi nihatı satan şampiyonluğu satar diyorlardı zatende öyle oldu 2002 sezonunda 13 maçta 6 gol 6 asist yapmıştıdevre arası gitti ispanyaya