Sanırım bu finansbank diil yahu. dünde bi arkadaş bişiler sordu bana seni kayıt ediyorum falan dedi. dedim nere kayıt edion analt :S bi firma içinmiş.. anket başına 6 ytl alıyorum dediydi. allahtan bilgileri sallasmasyon verdim buda öyledir kesin..