Konu
Nixcon.com.tr Datacenter ı Zıyaret Ettim :)
20-08-2006, 02:40:59
#40
zedrh+
Misafir
abi msn de serdar denen adamla görüştük
ben bu kadar makara adam görmedim logları ayıklıyıp yayınlıycam birazdan
süper diyaloglar var nixcon bu kadar komik olduğunu bilseydim hiç karalamazdım
süpermiş meğer bu herkes 1 makina almalı bence :A:A