abi msn de serdar denen adamla görüştük
ben bu kadar makara adam görmedim logları ayıklıyıp yayınlıycam birazdan

süper diyaloglar var nixcon bu kadar komik olduğunu bilseydim hiç karalamazdım

süpermiş meğer bu herkes 1 makina almalı bence :A:A