Kimseyle daha anlaşılmadıki site nasıl satılsın?
İlk arayan arkadas fıyat sordu bende konuya yazdım dedim 25 ytl dedim ama yarın görüşelim dedim çunku msnden cıkmıstım.
Ardından 2 telfdan daha geldi 60 ytl teklif geldi ve arkadas dediki ama satıldı yazıyo orda dedi bende hayır dedim.Evden cıktım dedım acaba ne yazmıslar konuya dıye geldım ınternete tekrar.Şimdi yazılan postları okucam.)
Açık artırma yazmayınca arkadaş direkt almış

25 YTL'ye.
Extreme vs. gösterebilir misiniz?