Merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır düşündüğüm projeyi hayata geçirmek istiyorum.
Forum siteleri başta olmak üzere bir çok sitede Türkçemiz katlediliyor buna dur demek için bir sistem düşündüm. Örneğin sitenizde ki veri
"Yürekten katılıorum" şeklinde ana siteye yollayacaksınız ve bu sistem veriyi
"Yürekten katılıyorum" şekline çevirecek. Tabi ki bu işler otomatik olarak yapılacak.

Sistemin büyük bir kısmı hazır. Veri lerei tek tek gireceğimiz için veritabanı oluşturmak uzun zaman alacak.
Yorum ve önerilerinizi bekliyorum... EDİT : İlerde bunun küfür koruma versiyonunu da yapmayı düşünüyorum