CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www olmadan girdiğinde
İsimtescil sayfası çıkıyor.www girildiğinde chat sitesi.yönlendirme var gibi duruyor.
Sorun haledildi.Tüm arkadaşlara teşekkürler..Konu kilitlenebilir.