teknik bi problemi yok. açıkca söyleyim garantisi devam ediyor. ben sürekli telefon değiştiriyorum ve telefoncuya sattığım zaman nasıl bi meblağa gittiğini herkez biliyor bu sefer ölü fiyata vermek istemediğim için sadece telefon değişkliği yapacağımdan satıyorum.