skystar2 güzel kart bence iş görür. avermedianın bir kaç modeli vardı 100 dolar üzerinde bir aralar satmıştım bu işler için kullanacak birine ama adı aklıma gelmedi şimdi. model olarak ama 90-100 dolar ve üzerinde olması gerek.
piyasada da baya video programı var bu işler için eviL arkadaşta yazmış zaten bunu.
evil kardeşim donma büyük ihtimalle uydu yayınlarından oluyor tv de bile bazı kanallar bazen yapıyor buda frekans değiştirecekleri zamanlarda oluyor. düzenleme yapıyorlar ozaman yine oluyor. bazı kanallarında bir kaç değişik frekansı var birinde %35-40 derken diğerinde full yapıyor onlarada bak derim.