ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Çok haklısın. Fakat 70 domain - 15 / 20 site olunca olmuyor
Gayet haklısın ARKaDaS. Benim o kadar yokta bende gelicem öylede benim sitelerde çok zorluyor beni. Yenilerini açtırtmıyorlar. Ben güncellemeler yüzünden site açamıyorum. Sürekli yeni şeyler eklemek istiyorum. Sürekli bi sorun çıkıyor, onu düzelteyim derken bişide ekleyemiyom arada bi ekleyebiliyorum. İşin zor gerçektende.