Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
frame ile yapılıyor, denediniz mi ?
Hayir denemedim. Daha dogrusu aklima gelmedi . Sabah deneyecem. Tesekkur ederim.

EDIT: Denedim ve istedigim sonucu aldim.